Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








luni, 7 noiembrie 2011

E viaţa mea..dă dracu vina pe ea!

Zilele frumoase s-au dus, iar acum apar cele superbe. De ce mă mai chinui să gândesc pozitiv nu ştiu..că oricum nu-i pasă nimănui. Mă gândesc că în jumătate de oră tre' să plec la liceu şi îmi scade tot entuziasmul de a trăi. Diriginta e stresantă, ce n-aş da să o am înapoi pe roşcata aia nebună ca dirigintă, măcar aia îmi motiva toate absenţele nu făcea crize la 20 de absenţe. Tot ce mă mai înveseleşte şi pe mine din când în când e bonda mea Tweety. Mă cert cu mama non-stop, nu ştiu ce dracu mai vrea de la viaţa mea, aştept să vină odată vacanţa să mă tund, aştept să văd lumea de care îmi e dor. Azi n-am chef decât să stau în pat cu laptopul pe picioare si cu capul pe perne, dar asta e...riscul meseriei, tre' să-mi pierd vremea la liceu. Cine zicea că e faşcinant? Mai degrabă m-aş muta într-unul mai varză doar ca să fie mai uşor şi cred că asta am să fac, dar întâi mă mai gândesc. Nu suport să stau în clasa asta varză cu 31 de tipe dornice de ceartă şi 2 băieţi prietenoşi, asta nu e viaţă de liceu! Acum, că mai am 20 de minute până să ies din casă profit să îmi usuc şi eu părul. Ciao! Edit când ajung pe acasă.

Edit!
Hmm..vechile prietenii nu se uită niciodată, doar se uzează odată cu timpul. Eu nu vreau să las filmul vieţii să-mi fure din actori, aşa că mă chinui să îi ţin aproape. Zicea Ada că totul are un sfârşit. La mine prefer să fie doar un sfârşit definitiv numit moarte. Şi vom trăi fericiţi până vom putrezi în mormânt nu? Pff, asta da happy-end.. Vreauuu...multe lucruri realizabile şi mai multe nerealizabile. Dacă ar fi să aleg între el şi eu, aş alege el doar ca să ştiu că o să trăiască mai mult..fie şi cu o secundă. Pentru că el merită să trăiască oricum ar trăi, pe când eu nu. Dacă ar vedea Deea ce scriu aici ar şti exact cum mă simt. But...asta e. Viaţă, moarte, fericire, tristeţe..tot aia, dacă nu are nici un rost să dai vina pe altcineva. E viaţa mea, deci dă vina pe ea pentru tot ce fac! Aşa că, noapte bună.

P.S. Ador melodia Adele-Someone like you. Aşa că ascultaţi-o şi voi, deşi sigur o ştiţi *smile*.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu