Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








duminică, 13 mai 2012

O rază de lumină

Uşor mă voi retrage în tăcere
E greu să simt cum sufletu-mi piere..
Totuşi, nu am nici o plăcere,
Să plâng ca proasta de durere!

Ştiam că asta se va întâmpla,
Ştiam că asta mă va durea,
Ştiam că lumea nu va fi a mea..
Simţeam că aşa se va termina.

Şi mă întreb 'de ce?'
De ce am trupul rece?
De ce mie tot nu-mi trece?
De ce încă se petrece?

A venit şi ziua în care..
Sufletul vrea alinare,
Vrea să-şi ceară iertare,
Vrea sa plece spre Soare.

Nu există floare să nu se ofilească
Nu există lacrimă să nu curgă,
Nu există ceva să nu se sfârşească
Nu există viaţă fără lumină...


Fiindcă unele persoane sunt o rază de Soare,
Dar nu mulţi îşi dau seama cât de preţuită e lumina. 

Un comentariu: