Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








sâmbătă, 5 ianuarie 2013

2013...New year, new life!

2013..new year, new life pe dracu! 
Acum s-a trezit şi conştiinţa mea şi mi-am amintit că mai există şi locuşorul ăsta uitat de vreme. 
Viaţa mea a decurs ciudat, cam lafel de ciudat ca orice viaţă. Am petrecut revelionul ca de obicei altundeva decât acasă, spre dezamăgirea  alor mei. Şi am început anul aducându-mi aminte de vremurile bune. M-am întâlnit cu câţiva din foştii colegi, m-am apucat din nou de anime-uri, am vazut Kiss X Sis si Ikoku Meiro No Croisee, şi acum cred că o să mă uit la Ouran Highschool Host Club..mi-a zis Sayuu de el. 
Revenind la viata mea obişnuită? Nici eu n-aş putea s-o descriu..decurge înainte fără să obosească. De Crăciun nu prea am primit chestii, dar decurând vreau să cumpăr cadouri aşa..de dragul de a cumpăra şi dărui. 
Eu am fugit afară..Ciao! Have fun (:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu